Efter julafton kommer födelsedag...

och eftersom jag redan har bestämt alla julklappar i år så blir det att önska sig en ny säng i födelsedagspresent istället. Sitter i min mycket snygga och sköna datorfåtölj med fötterna på sängen och känner nåt hårt och ont. En fjäder! och jag kan säga att det itne är den första heller. Men härdad som man är så lägger man sig på något annat sätt i stället så man inte känner dom där fjädrarna. En säng är så OTROLIGT TRÅKIGT att önska sig, känns liksom som om man vill önska sig något roligare. Men det sägs ju att vi spenderar merparten av vår tid i sängen så man kanske borde investera i en skön ändå. Jag menar, man kan väl få en jätteskön utan att bli ruinerad på IKEA eller? Jag är ju inte precis den mest kräsna i världen. Ett rimligt krav är väl ändå att ha en säng UTAN fjädrar som sticker upp? Och sanna mina ord när jag säger detta, det är också mitt ENDA krav! Nej, nu är det dags för sängen. Ladda batterierna för imorgon nu och ekonomi för hela slanten. Snart är det jul och med jul kommer lov. Ljuvligt! Och därmed har jag gått halva min utbildning också, om jag nu inte måste vänta ut lågkonjan, eller kanske för att jag rentav vill, läsa mer kurser och få en Master. Det vore ju skojigt! Kunskap är makt, det vet ni väl? Sovgott allesammans :)

Kommentarer
Postat av: jennie

jossan vad har hänt med din blogg?! varför får jag inte läsa något längre!?

2009-01-20 @ 18:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0