Cityweekend.

Imorgon ska jag åka på en Cityweekend! Gissa vart?? Jo, till Askersund såklart och till pensionatet på Väderkvarnsgatan! Haha, skämt och sido. ska ta tåget hem i morgon i alla fall, ska bli sååå skönt. Måste ändå plugga VARJE dag, men det är ända skönt att vara hemma.

Idag hade vi vår redovisning i Engelskan, den gick okej. Det är ju bara godkänd eller inte godkänd och vi klarade oss! Jag tror knappt att han underkänner några som kommer dit och snackar om det de ska i och för sig. Väldigt skönt att ha det gjort dock! Puuh..

Nu ska jag ta och packa ihop de ting som jag ska ha med hem. Det jag ska släpa med på tåget blir väl inte så mycket, men Johan ska få ta hem lite saker. Det är ju faktiskt jul snart! Tiden går som sagt sjukt fort. Jisses Amalia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0