Uttråkad och rastlös

Just nu är jag uttråkad och rastlös, som ni kanske förstod efter att ha läst rubriken. Har faktiskt pluggat mer än väntat idag och har lärt mig en del grejer jag inte visste innan, tack för det :) men hur kul är det att sitta och plugga programmering en hel dag? Inte kul, neej. Jag känner mig väldigt negativ och gnällig just nu men så är det. Längtar verkligen tills tentan är över och skolan börjar på riktigt. Just då, måndag 1 september kommer det inte att spela någon roll om jag inte klarade tentan, dagarna börjar i alla fall rulla på i en snabbare fart än nu och man känner att man gör nåt nyttigt av dagarna. Det känns oändligt långt kvar tills tentan ska vara, igår hade jag smått panik, liksom i förmiddags med bokbeställning och allt, men nu känner jag mig lugnare. Min oroliga mage är ju såklart fortfarande orolig, det är den nästan jämt, men i huvudet har jag inte lika mycket panik just nu. Hmm, man kanske ska åka hem och plugga ändå? eller åtminstone efter tentan, och sen åka med mamma ner. Jaa, det krävs lite funderingar kring det. Klockan går verkligen galet långsamt idag, vad är detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0