Tvättning, strykning, packning...

Snart bär det av ner till Götet igen, söndag morgon rättare bestämt. Har kommit på att jag har hur mycket som helst som helst att packa. Alla kläder och saker och så ska jag tömma mitt skrivbord för det ska mamma komma ner med sen. Puh, mycket att göra med andra ord!

Igår var jag o mamma i Örebro och shoppade och kollade på Mamma Mia! Den var sååå bra, såg ju musikalen och älskade den och filmen var ju minst lika bra :) Blev ju en del shopping också, nämligen:

- Två par jeans
- En höstjacka
- Två tröjor
- En kjol
- Ett par örhängen
- En väska
- Ett paraply
- En plånbok

Det blev en hel del, hehe. Men välbehövligt! Måste fortsätta stryka nu. Trevlig kväll!


Mina nya byxor och en av tröjorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0