Todays is the day..

Idag är det dagen D för min del. Klockan två kan alla hålla sina tummar för att jag ska klara tentan tack :) Är så sjukt nervös, så här brukar jag inte vara. Hoppas det dämpar sig lite till tentan i alla fall. Ska inte dricka något mer kaffe idag i alla fall, man blir ju helt speedad när man är så här nervös då!

Började packa lite igår, jag ska ju inte ha med mig så mycket hem men ändå. Och det kanske skulle bli utgång eller nåt liknande på torsdag (av alla dagar? ;) ) så då måste man ju ha med sig partystassen hem! Tågbiljetten tills ikväll är i alla fall bokad och klar, ska bara hämta ut den. Fick fönsterplats, weei. Hatar verkligen att sitta i gången, man kan ju inte sova eller nåt, nackspärr liksom!

Haha jag måste berätta en rätt rolig sak. Ibland blir jag så trött så jag kan dö på J här hemma. Men så gör han och säger de där roliga sakerna så det jobbiga liksom försvinner. Häromkvällen när jag stod och borstade tänderna kom han in och tog en tops och säger:

-Har du märkt att topsen tar slut ganska fort nuförtiden?
-Eeh, va...?
-Jaa, att de tar slut fortare än förut?
-Jaha, och det beror på?
-Jaa, jag har en sjukdom förstår du.
-Mohahaa, vaa en sjukdom i örat?
 -Jaa, vad är det för konstigt med det???
-Hahahahaha!!!

Jag garvade ihjäl mig, fick sätta mig ner, haha. En sjukdom i örat, det lät så kul. Och så säger han det på fullaste allvar, med värsta allvarliga blicken så jag liksom får titta djupt in i hans ögon för att se om han skojar. Men det göra han ju inte. ALDRIG! haha.

Jaja, ska göra mig i ordning nu, försöka tänka på lite andra grejer. Måste ju åka och köpa busskort med, mitt är ju slut. Och krossade tomater, annars blir inte köttfärssåsen så god! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Birk!

Haha! Sån är Oskar också, ibland blir man bara såå trötta på varandra! Men så kommer de där flarniga kommentarerna så kan man plötsligt inte vara arg mer, haha!



Jaa, verkligen att vi måste ses snart! Kommer dock jobba till 17 varje dag nu, mitt nya jobb som kontorsråtta liksom;)

2008-08-27 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0