Tidningar, jajemän :)

Åkte till Babe förut och umgicks lite med honom och hans familj, trevligt! Det var ett himla tag sen man såg dom faktiskt. De är ju bortresta nästan varje helg! Men nu var dom hemma i alla fall :) På vägen hem köpte jag två tidningar, Glamour och en tant-tidning men endast för korsorden förstås! Det är så skönt på kvällen när man lägger sig att lösa lite korsord, det hör liksom sommaren till. Nehej, nu ska jag kika lite i mina tidningar och så tänkte jag lägga mig snart, är så djävulskt trött! Och förresten, det är ju typ stormvarningar inatt och imorn. TUR att vi inte är i Göteborg, då hade jag vart lite rädd kan jag säga! Haha. HejsSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0