Stress, ja det kan man säga!

Usch och fy vad stressigt det har varit idag. Folk har gjort saker fel (alla gör misstag någongång), det har varit kaos och alla har varit irriterade. Så står man där helt utmattad och helst av allt vill man trycka på en "Starta om"-knapp. Det är verkligen synd att det inte finns några såna här i livet, haha! Men nu är jag hemma, puh. Var inne och frågade kvinnan som gör nagelförlängningar och sånt här i stan om tider nästa vecka, men icke. Typiskt! När jag var där sist så var hon inte där så vad kan man göra? Hon hade däremot massor med tider veckan efter, men då är ju jag i Göteborg! Fasen, jag såg det här som min sista utväg till långa naglar. Får väl kika runt i Göteborg och se om jag hittar något ställe som verkar bra och inte kosta skjortan.
Nej, nu är det dags att hoppa in i duschen, är jätteäcklig och svettig efter ruschen på jobbet. Och just ja,skattepengarna kom idag, jihaa! Men de åker rätt in på sparkontot, så duktig är jag :) Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0