Sovmorgon

Idag tog vi en riktig sovmorgon, ända till halv tio. Hur skönt som helst! Vaknade vi åtta och var jättepigg men råkade somna om igen. Man blir ju ännu tröttare då, så himla dumt! Det blev en lååång frukost framför tv:n, det är det bästa med helgen. Fast just nu LÄNGTAR jag tillbaks till rutiner och ordentliga dagar. Faktiskt.

Igår käkade vi jättegod mat, använde grillen som vi hade med oss ner hit och grillade rostbiff, champinjoner och paprika. Färskpotatis och kantarellsås till, mmmm.... Det var jättegott :) Så kollade vi på Hannibal, jag ryser varje gång jag tittar på den, han är såååå sjukt äcklig. Fy, men bra är den i alla fall! Idag ska det städas här i lägenheten och pluggas för min del såklart. Kommer vara så skönt när tentan är över, vare sig jag klarat den eller inte. Då kan man pusta ut ett tag i alla fall!

Nehe, här blir det inte mycket gjort. Nu ska jag ta fram böckerna och börja plugga. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0