skön morgon, me like :)

Idag har det varit en sån här skön morgon igen. Börjar inte förrän tio så jag har hunnit vakna till ordentligt med frulle, kaffe och lite SATC. Jag är nog beroende?! Hursomhelst, I love these mornings!
Ikväll blir det kräftfiske, hoppas på lite tur så vi får massor med stora krebbs. men först är det jobb som gäller, ändå till 20.15. Fast tiden går rätt så fort ändå som tur är.

Hittade ett par shoes på h&m som jag inte riktigt kan bestämma mig om. De är billiga, snygga och går att ha heeeela långa hösten. Vad är det som hindrar mig? Paradiset kanske? Ojsan hoppsan, nu blev det visst brådis här, börjar ju snart och har sitter jag i pyjamas! Ha en alldeles underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0