Nytt, fräscht hösthår!

Nu är mitt hår fixat och fräscht till hösten. Nu ska jag ALDRIG färga håret mörkt och klippa det superkort igen. Ljust och lagom långt är min grej! Mamma övertalade mig just till att titta lite på SATC, inget jag aldrig sett förut men inte heller något jag har nåt emot att se :)

Jag irriterar mig som bara den på mig själv. För några månader sedan, alltså flera månader efter de flesta, hörde jag talas om blondinbella. vad är detta tjat om denna tjej och hennes blogg tänkte jag. Så jag surfade in på hennes blogg och var jättepessimistisk och intalade mig själv att det var väl inget speciellt det här. Men nu kommer jag till det mest irriterande. Att jag fortfarande läser hennes blogg, av någon konstig anledning. Jag tror att jag gillar att läsa om hennes glammiga liv som är så långt ifrån mitt som det bara kan vara. Jaa, nog är det konstigt alltid!

Nu: SATC

Kommentarer
Postat av: Birk

Jag är precis likadan! Hatar också hennes blogg men måste ändå alltid kolla om hon uppdaterat ;) haha! Hoppas allt e bra med dig och att vi kan ses någon dag snart.. vore jättekul! Puss puss

2008-08-15 @ 15:55:02
URL: http://margeandsowf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0