Nya naglar, vilken lyx!

Äntligen, idag har jag varit och gjort nagelförlängning! Mina naglar blev hur fina som helst, jag är sååå glad! Man känner sig så himla mycket finare med fina naglar. Till på köpet så ska jag få en chokladmassage imorgon (GRATIS!), nån som gjort någon sån? Det har ju skrivits en hel del om det i tidningar och så fast jag har varit skeptisk till det. Men när jag får det gratis är det ju inget fel!

Idag har vi fiskat kräftor också, vi fick över 100 stycken! Burarna ligger i inatt med så vi ska hämta upp (förhoppningsvis) lika många imorgon med. Jag älskar kräftor, jag kan äta hur mycket som helst! Sen ska jag, mamma och moster på SATC-filmen. Jag har ju redan sett den men kan se den hur många gånger som helst, den är ju såååå bra :)

Suck, jag har inget att skriva... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0