Ny dag, ny energi

Hoppas jag i alla fall. Började dagen med en timmes powerwalk (för att låta lite cool, haha), det var riktigt skönt. Mina ben känns som cementbitar just nu, helt stumma! Men det är bra, då har det ju tagit lite i alla fall. Satte mig och pluggade när jag kom hem och fick sådär panik-ont-i-magen igen över denna kurs och omtenta. Jag skulle ge vad som helst för att slippa den här kursen, helt ärligt. Blev så nervös att jag klickade in mig på Adlibris och beställde en C++ bok som jag verkligen hoppas kommer innan helgen. Klickade i snabb leverans så man kan ju hålla tummarna i alla fall. Sedär, då var man 350 kr fattigare, på en jävla programmeringsbok! Som jag ska använda i en vecka. Skrattretande! Men jag ska verkligen försöka ta mig i kragen och klara det här. Hoppas hoppas. Trodde inte att jag skulle tycka att kursen var så här omöjlig men det är den. Tyvärr!

Molnen rör sig väldigt snabbt på himlen, hinner knappt blinka så är de förbi! Inte undra på att vädret varierar så mycket varje dag då. Fast idag när jag var ute och gick så blåste det lite och det var faktiskt skönt. Och det stormar rätt så ordentligt nu med, viner i fönstren! Nej, nu har jag pladdrat av mig lite, nu måste jag fortsätta. Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0