Nu blev det muuuulet

Nu är det inte lika fint väder längre, helt plötsligt är det grått och molnigt med bara lite blått här och där. När J kom hem gjorde vi lite mat, stekt potatis, ägg och falukorv med rivna morötter till. Riktig husmanskost eller vad? haha. Sitter på balkongen nu och väntar på att han där inne ska koka kaffe men han brukar ha en tendens att fastna vid datorn ibland (även jag ibland). Ska fortsätta plugga detta jätteroliga ämne och hoppas att jag klarar tentan på onsdag. Man kan aldrig veta säkert. På torsdag morgon åker jag nog hem till mor för att åka med henne ner igen på lördag. Skönt att få komma hem när man inte har något plugg att göra samtidigt som jag inte alls vet när jag annars kommer åka hem nästa gång. Jaja, tillbaka till mitt plugg. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0