Mm, HAMBURGARE :)

Idag blir det hamburgare till kvällsmat, hur gott är inte det?! Med FÄRSKT kött och inte fryst, yummie! suck, idag har det varit en sån lång dag, har verkligen inte gjort någonting. Babe kom hit förut och hängde lite grann, tror att han faktiskt var lika seg som mig..

Imorgon får jag lite sovmorgon, jag börjar ju inte förrän tio, jihaaa. Jobbar dock ända till åtta, men det går det med. sen är det ju kräftfiskepremiär imorgon med för vår del. Hoppas att det inte stormar och regnar, det blir liiite svårt att lägga i burar och för att inte ens tala om hur man överlever i en teenytiny båt när det stormar?! vi får hoppas på det bästa helt enkelt.

Händer absolut ingenting intressant i mitt liv just nu. Men that's life, det blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0