Mitt huvud är mätt på programmering

Det känns verkligen som om jag inte får in ett uns mer om programmering i min skalle. Och det jag inte kan nu kommer jag ju knappast lära mig tills i morgon eller hur? Blää, hoppas verkligen jag klarar det i morgon, skulle var så skönt. Ska läsa igenom de papper och så jag har så jag repeterar lite ändå.

Satt och kollade flygbiljetter (sådant jag brukar roa mig med för atr fördriva tiden) till lite olika stället i Europa. OjsanHoppsan vad billigt det var att både åka till och bo på vissa av mina favoritstället! Man blir lite sugen faktiskt. Om man inte gör någonting särskilt efter jul (man vet ju aldrig liksom) så kanske en cityweekend infinner sig. Mycket sugen faktiskt! Jag vill liksom ha någonting att se framemot när det blir det segt och jobbigt, att man vet att man kommer att göra någonting kul, göra ett trevligt avbrott i vardagen! Har längtat hela sommaren efter att åka utomlands, nu har mina tankar sjunkit till att nöja sig med en mindre resa kanske. En utomlandsresa nästa sommar är ju inte heller fel, men man måste verkligen se till att planera. Jag måste ha lite saker att se fram emot! Hur orkar man annars liksom? Bara trava på i det vanliga tempot, göra alla vanliga saker som man göra varje dag. Nej, något roligt ska jag allt hitta på!

Ska ta en sista glimt på mitt plugg nu och sen kanske jag borde kila iväg och köpa något fika tills tentan? Fyra timmar utan något blir ju lite långt.. Oj, ja just det. Jag måste ju packa också! I min fina skinnbag :) Jaja, på återseende gott folk!



Åh, kan det inte vara sommar fortfarande? Var så kul med Harge, båtar och grillning. Take me back, please!

Kommentarer
Postat av: B&B

Du vet att vi håller tummarna för dig imorgon!!!!

Lycka till och vi ses då du kommer hem

KRAM

2008-08-26 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0