Men är det inte lite ljusare där borta?

Godmorgon allihopa! Idag är det en riktig pluggdag, inga undanflykter. Och som vanligt här nere i Göteborg är det mulet och grått och det ska nog eventuellt regna också. Men vem blir förvånad liksom? Mina ögon är hur trötta som helst, men resten av mig är pigg. Hur konstigt som helst! Sitter och försöker spärra upp ögonen med jämna mellanrum för att vakna till men det verkar inte fungera något vidare. Nehej, nu ska jag installera Matlab. Det ska bli såååå kul!  Adjö!


Min lilla skrutt.

Kommentarer
Postat av: B&B

Här är också lite ljusare men trots det så kom det en "skur".Morfar fiskar kräftor med Ulla o igår em stannade Annelie då hon slutat på Munksjö. Lite mindre 54 onsdag, 42 torsdag och idag 39. Nu är det fritt fiske och då vill han inte ha det ligga i. Kennet skall låna burar för fiske i hamnen med barnen ikväll. Vi går nog ner o kollar lite vi också. Hoppas du orkar läsa in den tråkiga tentan så du kan börja med det som du tycker skall bli kul. Det är tomt här sedan du åkte!!! men vi ses till Ullared !! Kram

2008-08-22 @ 14:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0