Långt kvar till 2.1 mil

Jag och Johan begav oss ut för att springa en sväng förut eftersom vi har anmält oss till Göteborgsvarvet. Jajemän, vi är galna! Just nu känns det VÄLDIGT långt kvar till de dryga två milen men det ska nog gå bra. Vi sprang tillsammans idag och det gick väldigt bra. Är jätteförvånad eftersom vi inte brukar kunna springa ihop annars. Det går för fort, för långsamt, för långt för kort etc. Men idag gick det bra och vi sprang nog ca 7 km. Så nu är man rätt stum!

Imorse, eller vid halv elva rättare sagt bestämde vi oss för att åka på utflykt eftersom det var så fint väder ute. Vi tog med oss våra skolsaker, handdukar och vår GPS och åkte ut mot Torslanda. GPS:n måste varit inställd på kortaste vägen eller nåt för vi åkte på världens minsta väg, haha! Mitt ute i ingenstans. Men vi kom fram till slut och hade det jätteskönt!

Ska hoppa in i duschen nu, ska kolla på P.S I love you sen innan jag lägger mig. Här kommer lite pics från dagen.


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT GÖRA DEM STÖRRE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0