Jag är så nervös så jag mår illa

Snart dags. Jag är så nervös så jag mår illa, usch! Kommer kännas skönt efteråt men just nu känns det för jävligt. Det som känns jobbigast är att om jag inte klarar det så måste jag vänta ända tills januari innan jag kan skriva den igen och det är ju så himla långt dit! Men jag klarar det ju förr eller senare, så är det ju. Men det vore väldigt skönt att klara den nu.

Har precis ätit, spaghetti och köttfärssås. Känns som om den sitter i halsen! Ska plocka i ordning det sista nu och sen beger jag mig till skolan. Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Jennie

De går nog bra jossan, lycka till! Jag ska hålla tummarna. Ja det är nästan dags för att du ska komma hit på ett besök och spana in Uppsala :)

2008-08-27 @ 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0