Ibland blir det inte som man tänkt sig..

Tio minuter efter första blogginlägget insåg jag att Baby skulle vara i skolan ändå till fyra vilket betydde att jag skulle vara själv typ hela dagen. Är inte riktigt okej med det än så jag drig in till stan och köpte tavellisterna och lite annat smått och gott i klädväg. Men nu är jag alltså tillbaka här och ska börjar plugga. Fast först av allt måste jag dricka en kopp kaffe, är så sjukt trött! En tidig kväll ikväll, ja tack! Bilder på shoppingen kommer senare, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Regina

Hej Jossan! Vad kul att du också har en blogg =) Snart bär det av till Oslo för mig.. kom att tänka på det där jobbet du snackade om i somras med skönhetsprodukter...vad hette stället? Kram kram Regina

2008-08-21 @ 14:29:40
URL: http://www.hjarterdam.devote.se
Postat av: Regina

Som genom ex. manpower? Jag har skrivit in mig hos dem iaf... Annars är jag mest ute efter ett lagerjobb.. har sökt på joh, ska söka ahlsell och ett boklager me.. vad fick du göra på de jobbet då?



jag hyr ut min lägenhet från 1 sep iaf.. så nån gång efter de.. kan bli några dagar i a-sund först.. får se.. men jag har iaf fått boende nu =) och där får jag flytta in lite när jag vill..



hur är de i göteborg då? när drar studierna igång igen? skönt att höra att du gillade oslo så mycke.. då kommer jag nog också trivas där... =) kram

2008-08-21 @ 15:35:21
URL: http://www.hjarterdam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0