Grått och regn, javisst är jag i Göteborg!

Idag ska det tydligen regna. Ovanligt här i Gbg (eeeh, NEJ!). Så jag ska passa på att gå ut på en promenad så jag blir lite pigg innan jag börjar plugga. Jävla programmering, finns det nåt värre? Ändå sedan kursstart har jag känt att det är en VÄLDIGT onödig kurs för min del. Men såna ska man väl läsa med. I guess.
Igår tog jag och Johan en sväng ut till Öckerö för att muntra upp mig lite och för att göra nåt kul. Det var trevligt och för en gångs skulle var vädret med oss, SOOOL! Känns som om man kunde varit lite mer sommarlädd än i jeans, det var VARMT! Vi var så hungriga så vi trodde vi skulle dö och mamma hade sagt att det fanns en jättebra resaturant med fisk och sånt, men eftersom det var en måndag och förmodligen inte turistsäsong fortfarande så fanns det vara en vanlig pizzeria med lite pasta. Så vi hade åkt ändå dit för att äta pizza, haha. Men det var väldigt mycket fina båtar och man inser att det verkligen finns folk som har mycket pengar. För det första: en båtplats i Öckerö ham lär väl kosta skjortan, för det andra: båtarna var gigantiska. Men det är ju alltid kul att titta på! Nej, nu måste jag pallra mig ut så jag har lite tid att vila mellan pluggtimmarna. Adjö!


Mattajm, jag är HUNGRIG!


Johan, vid sin drömbåt!


Jag i hamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0