Grååååå dag

Idag är det en sån här grå dag, när tiden går jättesakta och man bara vill ligga i soffan o kolla på TV. Regnade ju hela natten och ett tag innan jag somnade trodde jag nästan att mitt fönster skulle gå sönder. Det var längesen som det stormade såhär mycket. i Götet stormar det nästan jämt och så viner det och slår i våra fönster! Konstigt nog så slår det mer mot vårt vardagsrumsfönster i nya lägenheten mot den gamla och då bodde vi på 8:e våningen. Nu bor vi ju på 3:e!

Nähä, ska fortsätta att mysa här i soffan och kolla lite på Sex and the city. Vad skulle man göra utan det egentligen? De är liksom mina guider i livet!


KÄRLEK ♥

Kommentarer
Postat av: fashionista diaries

Sex and the city är himla bra ;)

2008-08-06 @ 13:55:49
URL: http://fashionistadiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0