Godmorgon!

Eller morgon och morgon, förmiddag snarare? Hade riktig sovmorgon idag, vaknade kvart över nio! Men det behövdes eftersom det blev rätt sent igår. Ska göra mig i ordning och ta en morgonpromenad med Kola, så både hon och jag får röra på oss vilket behövs kan jag lova! Sen är det kräftfiske som gäller och så ska vi lägga ut nät så vi får lite mer betesfisk. Intressant eller hur? ;)
Åh, och ikväll ska jag klippa mig och göra slingor, väldigt välbehövligt känner jag. Lagom tills höstens intågande. Och imorgon blir det shopping light i Örebro, får se vad som får följa med hem. Förhoppningsvis några stickade tröjor, jag spår en kall och blåsig vinter i Göteborg! Och då är det bra med stickade tröjor :)

Men nu: Promenad!


KÄRLEK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0