Fint väder idag med

Idag är det kanonväder, precis som igår. Fast för min del gör det inte så mycket eftersom vi hann med en utflykt igår! Sitter på balkongen och pluggar, skönt när det är skugga. Det blir nästan för varmt på eftermiddagen. Saknar verkligen att inte åka utomlands och sola och bada den här sommaren. har ju tamejfasen gjort det varje sommar i flera år och så helt plötsligt NEJ! Buhu. Måste kanske vänta ända tills nästa sommaren igen men det är ju sååå långt kvar! men den som väntar på något gott...

Jaja, tänkte bara tala om att jag lever och pluggar. Två dagar kvar nu, spurten! Undrar om det är så här fint  väder i hela Sverige? Ciao!


Så här glad är jag när jag är utomlands. I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0