Filmkväll: Och filmen heter Felon.

Jag o J har precis kollat klart på en film. Ikväll fick han den stora äran att välja film, man måste ju bjuda till lite ibland ;) Och jag höll mig dessutom vaken HELA filmen, vilket är ovanligt för att bara Josephine. Det var i alla fall en riktig kill-film, ingen jag skulle valt att titta på själv precis. Handlade om en kille som hamnar i fängelse i USA och som alla vet är det INTE kul med amerikanska fängelser. Jag hade ont i hjärtat hela filmen, lite fortfarande faktiskt! Jag gillar inte såna där våldsamma filmer med blod och slagsmål. Men gillar du det så är den klart sevärd. Felon hette alltså filmen!

Nu sak jag gå och lägga mig, är trött som tusan! Imorgon är det sista rycket med plugget innan tentan, hur ska det gå? Men som sagt, dags för sängen nu. God natt folkens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0