En bra dag trots regn hela dagen!

Igår blev det ju en tidig morgon som sagt. Vi åkte till Sthlm och vidare till Sjäderholmarna för teater, mat och annat trevligt! Såklart regnade det nästan hela dagen, vad skulle det annars göra den enda helgen som man åkte på utflykt liksom? Haha. Men dagen blev väldigt lyckad ändå! vi hade med oss regnkläder och regncaper så vi klarade oss ändå rätt så okej. Teatern var jättebra, man tänkte inte ens på att det regnade och att man blev blöt. Jag kan verkligen rekommendera den, Fyra bröllop och en bad heter den. Linus Wahlgren var med :) Och vi satt på tredje raden så vi såg VÄLDIGT bra! haha. Nehe, nu ska jag visst äta snart. Ha det så bra!


Så här lockig var jag inte när jag kom hem kan jag tala om, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0