Dra åt skogen, vad mycket kräftor!

Direkt efter jobbet så slängde jag på mig vardagskläder och så åkte vi ut till vårt båthus för att fiska kräftor och grilla korv. vi får ju fiska med tio burar och på tio stycken fick vi 72 st kräftor. Är inte det bra så säg? Burarna ligger i inatt med så imorgon hoppas vi på ännu fler.
 
På jobbet idag så blev det stress stress stress. stod och gjorde en exotisk bricka för 35 personer när ena kollegan säger:
-Dåliga nyheter hörru du...
-Jaha, vad då??
-Jag har fått migrän, jag måste åka hem!
Till saken hör att jag tror mig veta att kollegan får migrän av stress och då kom tanken smygande i mitt huvud: JAG UTLÖSTE MIGRÄNANFALLET! Jag tjatade ett antal gånger om att saker skulle göras. Jag kan ju inte rå för att jag är mer organiserad än andra och att visa är som sniglar, fast såklart VÄLDIGT snälla och trevliga. Oooops....! Så det slutade med att vi blev en man kort, jag fick göra klart brickan i samma hastighet som ljuset och jag fick vara själv hos mig från 17 till 20.15. Hur tråkigt som helst, jag pratar ju hela tiden annars och att inte säga ett ord förutom till nån kund då och då är INTE kul. Men jag överlevde, tur för er :)

Skorna jag tänkte beställa behöver jag inte fundera mer på, de är slutsålda. IGEN! Skit. Och så skulle jag köpa mascara på www.bellme.se men då var ju den också slutsåld! Har jag otur idag eller vad? Ska i alla fall sova nu, klockan ringer halv sju imorgon. USCH! Åh, äntligen har min granne slutat spela musik, då är det verkligen dags att sova. God Natt folkens!


Kräftor, fast inte våra då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0