Chokladmassage, är lite kluven!

Har precis kommit hem från en chokladmassage nu då. Är lite kluven i vad jag tycker om det! Självklart var det jätteskönt, men den här chokladdoften känns ju lite udda. Att man liksom går och luktar choklad är nog inte riktigt min grej, då föredrar jag nog vanlig faktiskt! Choklad ska man ju äta, eller? Är det någon annan som gjort chokladmassage och har någon åsikt?

Ikväll bär det av, vi ska se SATC-filmen (andra gången för mig, jihaaa!) och det ska bli sååå kul! Och nu är jag ju riktigt fab med mina fina naglar :) Så det kan väl inte gå fel? Är hur kul som helst med fina naglar, de som tycker det är ytligt får väl tycka det, jag är lycklig i varje fall! De kronorna jag sparar in på att mommy är frisör kan ju jag göra nåt annat skoj för. Eller hur? Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort chokladlukten! Som sagt, choklad ska man äta enligt mig.


så här fina är min naglar nu :)


Redo för kräftfiske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0