tidig kväll = tvkväll

Japp, ska hoppa in i en varm dusch och sen har jag bokat tv:n ett tag! Brukar kolla på barnmorskorna som går 2100 på ettan, det är så himla bra. Fast att det är förjävligt (jag vet såklart inte det, men några fåglar har viskat det i mitt öra ;)  ) att föda barn så är barnmorskorna som jobbar där så himla söta så det känns helt plötligt inte lika hemskt när man tänker att det om typ tio år är jag som är i den situationen. och det är ju bra, att det finns hopp! haha.
Sen såg jag att När & Fjärran går idag också. Gissa vart de ska nånstans? TURKIET, mitt favoritställe! har ju varit där tre gånger och åker gärna tillbaka igen. I like it!

Nee, duschen kallar!


image52

Alanya för typ 4 år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0