Sköööön morgon!

Onsdag är den dag i veckan som jag gillar bäst! Jag börjar itne förrän 13.15 och Johan börjar tidigt. Summan av detta är att jag kan ligga och dra mig en stund alldeles själv i sängen innan jag går upp och käkar frulle! Och har heeela långa förmiddagen på mig att göra mina egna saker som att plocka i ordning lite, plugga och bara ha det mysigt :) Jag har precis duschat av alla blommor, de såg så ledsna ut så jag tänkte att det kanske är lösningen? Så nu står de på balkongen och njuter lite. Det ser ut att blir väldigt fint väder idag, JIPPIE, så de får stå där ute och frodas tills jag kommer hem i eftermiddag.

Läser en bok nu som har sina bra stunder faktiskt. En rätt så feministisk bok, ibland alldeles för feministisk. Det kanske man som kvinna egentligen inte får säga? Hon skriver väldigt mycket bra saker faktiskt som man känner igen sig i och den boken tror jag alla kvinnor SKA läsa. Visst, det är mycket blaj emellanåt men summa summarum så är den tänkvärd.

Nehee, nu ska jag gå och bädda, duscha och göra mig i ordning! Ciao.

image50


För övrigt så längtar jag tills det blir sommar

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0