shopping!

Japp, jag har shoppat lite, både igår och idag faktiskt! Kan väl inte säga att min ekonomi blev så jätteglad över det, men vad ska man göra när det är saker man bara msåte ha? :) Joo, shoppa! Igår köpte jag tallrikar och frukostskålar på Chilli, hur fina som helst. De såg typ gamla ut fast att de var helt nya! Och de var jättebilliga och jag tycker det är skitbra med billiga saker. Då gör det ju inget om de skulle gå sönder, hehe! Sen handlade jag några bh:ar på hm, bl.a. en hudfärgad som var väldigt välbehövlig.
Idag då. Jo, jag åkte till Myrorna och skulle kolla in de och se om det var något att ha. Det var väl sådär, men det var väldigt mycket fina gamla möbler till sjukt bra priser! Så det är ju bra att veta om man ska köpa något nytt fast gammalt :) haha. Men som sagt så hittade jag inget jag ville ha där (förutom möbler som jag ändå inte får hem) så jag knallade vidare till Backaplan för att fördriva lite tid (har massor med fritid just nu eftersom jag jobbar på som sjutton i skolan!) och hoppade in på Cubus och hittade ett par kanonfina blå jeans för: tadaaaam 199 kr. Hur bra är inte det för min studentplånbok?? Så det blev dom och ett brett skärp som är fint både nu och sen speciellt i sommar. Så idag har varit en bra dag för mig men mindre bra för min plånbok! haha. men nåt kul måste jag ju få ha :)
Var ute och gick i en och en halv timme igår (!) och kände av det i mina vader idag. Kan bero på att mina vader är nästintill obefintliga (eller hur malin, haha) så de fick sig nog en omgång. Så idag tog jag det lugnt på träningsfronten och mosade i stället i mig några chokladbollar som jag gjorde igår. Antar att det som förbrändes igår kom tillbaka idag!
Annars då... Är sjukt trött idag, måndagstrött antar jag så jag ska ta en tidig kväll och kolla på antingen cashmere maffia eller fortsätta nöta SATC. Jag tröttnar aldrig. Snarare att jag saknar det efter ett tag när man inte kollar på det på ett tag!

Jag bjussar på lite bilder av min shopping. Ciao ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0