Onsdag

Jaa, en helt vanlig onsdag i den första läsveckan i fjärde läsperioden :) Idag har vi haft hållf. och sen kom det programansvariga och berättade om de tre inriktningar vi kan välja till tvåan. Fick klart för mig att det till 100 % är teknisk utveckling jag ska läsa så nu längtar man bara tills de roliga kurserna kommer igång! Fast det blir ju inte förrän i slutet av tvåan dock.

Kom inte hem förrän vid halv sex idag, men jag hade ju sovmorgon och började ju inte förrän kvart över ett så det gjorde ju ändå ingenting! Ska ta och plugga lite hållf. nu och sen ska jag slappa lite. Imorgon är det  halv nio som gäller, men då slutar jag också kvart över tolv! NICE :)

Nee, nu ska jag gå och få lite saker gjorda, Ciao!

Mormor, idag var der inte vår längre, snarare höst! REGN REGN REGN! som alltid här i Götet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0