Ny läsperiod - Ny motivation

Japp, känns rätt skönt faktiskt! Och vädret är ju fint också :)

I lördags var jag på ikea och köpte mitt databord och en fåtölj så nu är man pank igen. Men det är SÅ SKÖNT att äntligen få ha sin egen lilla hörna med dator och en assnygg och skön fåtölj! Så det är nice. I söndags var jag värsta energipaketet och städade hela lägenheten och som pricken över i:t så sprang jag ner till Brunnsbo på kvällen fram och tillbaka. Motvind hela vägen dit och uppförsbacke hela vägen hem, inte undra på att jag fick träningsvärk, har ju inte tränat på ett tag! hah. Men det var skönt när jag kom hem, var sååå slut.

Idag har jag köpt kurslitteratur för 370+345+70 kr. INTE KUL!! men ack  så nödvändigt.

Idag har jag haft föreläsningar hela dagen, från halv nio till tre, men det var faktiskt helt ok ändå! Känns som om det är rätt roliga kurser, jätteskönt!

Nee, nu ska jag slappa och sen ska jag plugga lite. Jag tror jag börjar kvart över ett imorn, JIPPIE!

BTW så har jag så grymt bra musik i min iPod också. Kan knappt sluta lyssna, tihiii! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0