Ny klänning, sol och god mat!

Idag kom min nya klänning från H&M, den är såååå fin! Tur för mig att jag fick 25% rabatt på den, perfekt för min studentplånbok. Har suttit på balkongen hela eftermiddagen och solat, hur skönt som helst. Läste äntligen ut boken med det angenäma namnet "bitterfittan". Läs den och fundera! Eftersom det var så fint väder hoppade jag raskt över till nästa och tänkte att nu när det ändå är så skönt att sitta här på balkongen så kan jag tvinga in mig i "flickan som lekte med elden" och äntligen har jag kommit fram så att boken börjar ta fart! Så nu känns den helt okej. Ettan var ju riktigt bra och det sägs ju att denna är det med :)
Kvällens mat består av tacopaj och en mycket god sallad bestående av: isbergssallad, tomat, majs, kidneybönor och kikärtor med lite vinäger och peppar. MUMS!

Ha en trevlig fredagskväll!

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0