MARIMEKKO!

Skulle åka till H&M i söndags och köpa nagellacksborttagning. Alldeles innanför dörren så hänger A tribbute to Marimekko-kläderna som säljs nu. Fick ögonen på en väldigt rolig och inte det minsta diskret klänning i storlek 36, tänka sig vilken tur! Jag var ju bara tvungen att köpa den, hallå en investering för framtiden! Nu måste jag verkligen sätta igång och plugga lite hållf. innan skolan börjar. Ligger efter men på något konstigt sätt känns det inte så jobbigt. Det är nog solen som göra att jag känner att allt är lugnt! Jäjä, strålande sol idag med vilket betyder kjol på :) Och idag finns det 0% chans för hagel så jag kan vara lugn! Ciao!

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0