lycklig!

jag är nog den lyckligaste i världen! Igår tog jag mod till mig och knallade upp till min lärare i termodynamik och frågade efter min tenta, om den var rättad. Jag var så nervös så jag trodde jag skulle svimma! Hon frågade vad jag hette och jag sa Josephine. Jahaaaa, säger hon lite dröjande och tittar i högen bland tentor. Jag mådde illa! Jag har för mig att det gick bra för dig säger hon efter en stund och ger mig tentan. jag fick godkänt och med lite marginal till och med! Jag trodde jag skulle kräkas, fy fan vad glad jag blev. Den värsta kursen i världshistorien och jag hade äntligen klarat den. Och detta betyder: INGEN OMTENTA I SOMMAR!! Weeeeei :) Jag är så förbannat glad just nu och stolt över att ha klarat det som jag kände som omöjligt. Nu jävlar vet jag vad jag går för :)

Ska precis göra mig i ordning och åka till Backaplan och kolla i en antikaffär som är väldigt rolig att fördriva tiden i. Eftersom jag ligger i fas i skolan har jag inget att göra hemma över helgen, NICE :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0