lönehelg=betala räkningar-helg!

Japp, lika fort som pengarna kommer in på kontot, lika snabbt försvinner de iväg till räkningar! Men det gör inte så mycket, känns bra att ha den biten avklarad. Jag avskyr att ha sånt hängandes efter mig!
Idag har jag hunnit med att plugga, lagat mat, handlat bord och stolar åt mamma, handlat mat tills ikväll och betalat räkningar! Puuh :) Ikväll ska jag nog kolla på Dirty Dancing, bästa filmen ever! Om jag är ledsen så behöver jag bara kolla på den så känner jag mig bättre :) den var min räddning sista tiden i Oslo!
Jaja, snart dags för fredagsmys med mat och film, nice. Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamman

tack så jättemycket för hjälpen med inköpet av utemöblerna till udden!!puss puss

2008-04-25 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0