Lite lätt skräckslagen sådär...

Tjosan, vad klockan blev mycket! satt och slötittade på några bloggar och fastnade på en. Alltså, jag förstår inte rikitgt. Det var en tjej som hade bulimi/anorexi, men som inte verkade tycka att det var något problem. Hon typ:"Ja, det är klart jag inte vill vara sjuk hela livet, men hellre det än att jag är tjock", "Idag spydde jag sju ggr på rad". Hon kan inte sova på natten för att hon har ångest, det enda hon äter är kanske en frukt, vatten och en kopp te. Fast det sjukaste enligt mig är att hon skriver så himla öppet om det, som om det är helt normalt. Hon skrev att hon var irriterad på att folk sa att de är tjocka och inte kan gå ner i vikt och menade då att det BARA var att sluta äta. Sluta äta, hur mycket orkar man då? Jaa, man kan ju fundera till döddagar på sånt här!
Nu är det dags att sova då. JAG ÄR SVINTRÖTT! Men det är ju bara skola en och en halv dag trots allt :) NICE! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0