jag är kääär...

i en bokhylla. eller kanske inte bokhylla, men någon form av hylla i alla fall. den fanns ju såklart där i min stora antikaffär där det finns så mycket saker att man måste gå tio varv (minst) för att hinna titta på allt. det värsta med hyllan är att även om jag skulle köpa den skulle det bli väldigt svårt att få den därifrån till vår lägenhet. vi får ju itne in den i bilen och johan har ingen dragkrok på sin bil! så det finns ju inget att göra åt det, buhuuu.

För att jag kände mig på topp och var väldigt stolt över mig själv för att ha klarat termon så var jag ju tvungen att införskaffa mig något som gör att jag svävar på moln: SKOR!!! Japp, jag har köpt ett par skor igen. och de passar inte direkt den här årstiden heller. men dom står där bland alla andra fina skor i min garderob och väntar snällt tills det blir sommar och då speciellt augusti. för då ska jag nämligen ha på mig dom och tänka att YES JAG KLARADE TENTAN OCH JAG HAR INGEN OMTENTA OCH DE HÄR ÄR MIN BELÖNING! haha. jag har en väldigt bra anledning till varje skoköp jag gjort i mitt liv, jag har absolut inte dåligt samvete för något skoköp jag gjort. skor är en väldigt stor nödvändighet i mitt liv, utan dem är jag ingentign. faktiskt! det sägs att jag har ärvt min skomani från min farmor, men jag tror att mamma inte är så dålig på det hon heller. fast hon har nog mer mani på saker. ALLA saker! såå, jaa skor är min passion, min last, mitt begär. och jag älskar det! 

en bild på hyllan. inte den bästa och hyllan ser skabbig ut, men det går att putsa av och den skulle passa UTMÄRKT i vårt kök :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Är du säker på att det inte är skorna i hyllan du är ute efter!!!!! Kram

2008-04-06 @ 14:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0