Funderar..

Detär så konstigt. När jag väl sitter här och ska skriva så kommer jag sällan på nåt rikigt bra att skriva. Så fort jag stängt av datorn, sitter på bussen eller är någon annanstans än vid min dator så kommer jag alltid på massor med bra saker som jag går runt och funderar på som jag säkert inte är helt ensam om. Konstigt det där!
Igår hade jag som ni säkert märkte en aktiv bloggdag, fler än ett inlägg alltså! Det som är konstigt är att jag antar att det är samma personer som besöker min lilla blogg varje dag, en trogen lite skara. För det brukar alltså inte vara någon mängd att skryta med. Men så händer det ju då ibland att statistiken ökar en viss dag och sen sån dag var efter mitt sista inlägg igår. Det ökade med typ 25 personer! Undrar vad det var som gjorde att såmånga stormade in på min blogg och läste? Och undrar om de fann något intressant? Jaa, man kan ju undra. men roligt är det i alla fall!

Sitter nu i skolan och väntar på att klockan ska bli två och att min demo i cnc ska börja. Skulle ju kunna använda tiden fram till dess med att plugga lite, men oj så tråkigt. Har verkligen ingen lust! Så kan det vara. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0