End of story

Tvkvällen är slut för idag. Helt okej ikväll faktiskt! Idag längtade jag dock inte alltför mycket till att få bort, men mer till att åka utomlands. Vill ha sol, strand, hav paraplydrinkar och helst av allt NU! Lite för mycket begärt kanske, men vad fasen... Önska kan man väl få göra?

På vägen hem idag gjorde jag två inköp fast att min ekonomi egentligen INTE tillåter det. Behövde en ny dagkräm, den gamla var slut. Kikade in på Kicks och tänkte köpa Oliv-krämen och se om den är nåt att ha. Upptäckte då till min förtjusning att det bara kostade 20 kr mer att köpa ett duo pack, alltså både en dagkräm och en nattkräm. Hur bra är inte det liksom? Första gången i mitt liv jag har en kräm på natten och en annan på dag. Snacka seriöst! :) Köpte även ett par pärlörhängen. Dessa var väl inget jag skulle dö av om jag inte köpte men de kändes väldigt nödvändiga eftersom de har funnits i mina tankar några dagar nu. Till min ekonomis glädje mitt i alltihopa så var det ju SÅKLART fejkpärlor :) Och jaa, jag har ett par riktiga pärlörhängen, men dessa var ett par storlekar större och var underbart fina! Nu ska jag lägga mig som en annan tönt eftersom klockan bara är kvart i tio. Min bok ligger och väntar på att bli utläst och då finns det ju inte så mycket annat att göra. Så nu säger jag godnatt!
Dagens inköp och bloggens FÖRSTA "dagens outfit" nedan. Lite cheesy (?), jag vet men vad fasen. Nåt måste jag väl fylla ut raderna med?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0