BILDBEVIS!!

Nu är det vår och jag har bildbevis! jag och Johan gick två varv i vårt trevliga motionsspår här och det var fullt med vitsippor överallt. Mycket mysigt :)

När jag och Johan går där och flåsar eftersom det är uppför - nerför - uppför - nerför hela tiden, blir jag återigen imponerad över Johans tro på sig själv och tron på att han kan klara vad som helst. Vi går som sagt och pratar om inget och allt när vi av någon anledning snöar in på Göteborgsvarvet, marathon, Vätternrundan, Vansbrosimmet, Vasaloppet m.m. Ja, typ klassikern och lite till. Jag frågar honom om han tror att jag någon gång i mitt liv kommer vara så ambitiös och vältränad att jag kommer springa marathon. Neeeej, det tror han inte såklart. Jag frågar då om han kommer göra det, och han svarar då att neee, det är inge kul. Men ge mig en vecka så cyklar jag Vätternrundan säger han då stället. Tjena! säger jag, fattar du väl att du inte kan, om du aldrig har cyklart förut??! Joo, jag lovar det klarar jag säger han igen. Jag blir så glad när folk verkligen tror att de klarar av att göra saker, för det är inte så ofta man stöter på det. Så nu är det bara att vänta och se, kommer Johan att cykla Vätternrundan eller inte??

Ne, nu ska jag ta och äta något och sen ska jag kolla på en film. Ciao!


image41

Kommentarer
Postat av: mormor

Lite avundsjuk att Du har vitsippor !!! Men det finns blåsippor i morfars rabatt och tranorna har också dykt upp på gärdet, solen sken när vi var ute vid Udden så det finns hopp om vår här också.

2008-04-02 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0