Äntligen fredag!

Wohoo, skönt med fredag :) Idag är det massor med saker som ska göras : tvätta, städa, plugga, handla, flytta hyllan och säkert ännu mer saker som kommer efter hand! Men det är alltid skönt att veta att det finns saker att göra. Ska kolla på ett avsnitt av SATC nu och käkäa lite fil o müsli. En kopp kaffe så jag blir pigg är ett måste, men mitt supergoda dyra kaffe är slut så jag får dricka Johans äckliga Svensson-kaffe istället. På något sättär det inte lika kul att skämta om Svensson-grejer när man heter Svensson. Namnbyte - Jatack! Men vad gör man itne för att vakna till ordentligt på morgonen? Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag tycker att Svensson-grejen blev rolig hahaha. vi har också sol i Uppsala idag,härligt värre!

2008-04-18 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0