Åååh, solen skiner! Och här sitter jag...

Solen skiner och det är riktigt vårvarmt ute! Ändå sitter jag inne och häckar. Måste göra lite hållf. innan jag med gott samvete kan gå ut och ta mig en löprunda, vilket jag bestämde mig för när vädret är så fint! Nu ska jag ligga i fas redan från början, ska lägga manken till nu! Så jag får sitta inne nån timme till innan jag tar mig ut i den friska varma luften :) Men det går bra det med. Är så nöjd med mitt nya datorbord och min snygga fåtölj! Känns sååå skönt att ha ett eget place med min dator och skolsaker. Och bordet är ju så smart, bara att fälla ut så blir det fyrkantigt, och annars är det mindre och trekantigt! SMART! Nee, duty's calling, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0